mandag den 24. februar 2014

"KRYLLEFYT-SNØRRE" - ny konkurrence


Så har jeg igen haft fornøjelsen af Phistermedister by Agerskov - Denne gang har Tina Agerskov været kreativ med plastik perler og fiskesnørre og har kreeret “Kryllefytsnørre”

Vi er i mandagshumør og udlodder 2 halskæder (som også kan bruges som armbånd). 

DU KAN VINDE:
Din helt egen og unikke Kryllefytsnørre - du vælger selv farve kombination.


DU DELTAGER VED AT:
Skrive på min Facebookside eller bloggen her; 
hvorfor du kunne tænke dig en Kryllefytsnørre
hvilken farvekombination du ville vælge din Kryllefytsnørre i (må også vælge andre kombinationer end vist på billede)

HVORNÅR VED DU OM DU HAR VUNDET:
Det ved du onsdag aften, hvor dit navn bliver offentligt gjort på FB


HVORNÅR MODTAGER JEG MIN KRYLLEFYTSNØRRE:
Den bliver afsendt onsdag næste uge

Du kan i øvrigt se flere af Phistermedisters skønne kreationer på Phistermedisters webside, blog eller på Facebook 









8 kommentarer:

  1. Bronze/gyldne farver! Eller rød som sommer-smukke jordbær :-)

    SvarSlet
  2. Fordi de er virkelig sjove, og jeg kender en som vil elske sådan et armbånd i sort, pink og røde faver

    SvarSlet
  3. fordi at jeg synes at de er vildt seje. min skal være i farverne:rød, lyserøde og lilla

    SvarSlet
  4. Fordi de er så fine! Og min skal være i sort, grå og mørk rød :-)

    SvarSlet
  5. sort-hvid-grå-mint... en lækker forårssammensætning... ønsker mig meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Annette,
      øv, du nåede det ikke, konkurrencen sluttede kl. 21.00 :( - Men jeg håber du vil være med næste gang - der vil løbende være tilbud, konkurrencer og forhåbenligt skønne billeder :0)

      Slet
  6. Så er vinderne fundet... Se de 2 heldige vindere på Facebook www.facebook.com/maikenkestner.foto

    SvarSlet