onsdag den 28. januar 2015

K Æ R L I G H E D S Konkurrence

Min kæreste og jeg har K O B B E R * B R Y L L U P i år, faktisk er det allerede nu på tirsdag, den 3 februar (Shhh). Vi fejre dagen (alene) på et super lækkert hotel i Hamborg. Det bliver fantastisk at komme væk et par dage, udelukkende med fokus på os og hvad vi har lyst til. Det skal nydes fuldt ud, for det sker desværre alt for sjælden.  



Det er sjovt at tænke på at vi har været sammen i så mange år og de eneste billeder vi har, af bare os to sammen, er fra vores Bryllup i 2002 (altså lige med undtagelse af de her billeder der er taget med mobilen til en fest hvor humøret er mere end højt) (og de billeder vil jeg skåne jer for)). Jeg synes det er lidt ærgerligt, for jeg må jo indrømme at der er sket lidt siden.

Det blev en lang histore om hvorfor jeg synes at DU og din kærlighed, nu skal have muligheden for at V I N D E et PhotoShoot og her taler jeg kærlighed, som i den kærlighed du har til netop din kæreste, mand eller kone



Du kan deltage uanset alder, om du er nyforelsket, bare forelsket, genforelsket eller fordi du synes I trænger til at fokusere lidt på hinanden igen.

Sådan deltager du:


Deltag KUN hvis:
  • Du er fyldt 18 år (alternativ skal du have dine forældres tilladelse til at deltage).
  • Du har en kæreste, kone eller mand, der ligesom dig, har lyst til et Photo-Shoot sammen.
  • Du/I har mulighed for at blive fotograferet i Dragør, i løbet af februar 2015, i hverdage og i dagtimerne helst mellem kl. 10-14.00.
  • Du og din partner er indstillet på at jeg bruger billederne fra Photoshoot, på Facebook, min blog og hjemmeside + andet PR materiale.

Hvad får du:
  • Du får en times fotoshoot i kærlighedens tegn 
  • 5 udvalgte billeder der bliver professionelt redigeret og printet på lækkert fotopapir i 10x15 cm
  • De 5 udvalgte billeder får du også i webformat inkl. logo, som du kan bruge på de sociale medier.

Vinderen offentliggøres på min Facebookside den 5 februar kl. 20.00
(så deltager du, synes du også det er fint at dit navn bliver offentligt gjort på min Facebook side).


Facebook har intet at gøre med denne konkurrence.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar