torsdag den 1. maj 2014

Jacob & Frederikke - Long time no see...

Uha, jeg ved godt det er alt for længe siden jeg har skrevet på bloggen og det er bare ikke OK,... men jeg har været lagt ned, både med foto og andre spændende ting.

men, men, men jeg har jo også taget en masse fine billeder - bl.a. var jeg på mit andet fotostudie "Baderen" i Dragør, som desværre for mig (og heldigvis for de badende gæster) er ved at blive renoveret, hvilket betyder at det er på MEGET lånt tid, jeg har mine lækre rå brædder... så jeg må søge nye steder hen, indtil Baderen igen er gammel, grå og rålækker :)

Jeg var så heldig at få lov at fotografere den høje og flotte Jacob og hans smukke søster Frederikke. Her er et udpluk af billederne.

Jacob og Frederikkes mor bestilte i øvrigt 2 kæmpe lærreder 60x60 med nærbilleder af de unge mennesker og jeg glæder mig så meget til at se dem, når de kommer op og hænge på deres væg, for de er såhhh flotte.

Fantastisk dag all....













4 kommentarer:

  1. Skønne billeder (som altid)!

    Øv med "baderen"... De slidte brædder er jo nærmest blevet en del af dit varemærke :)

    SvarSlet
  2. Tak søde Maria <3 - Du har så ret og det er bare så surt for mig... men jeg må bare finde på noget andet.

    SvarSlet
  3. Tak skønne Charlotte <3

    SvarSlet